Veleposlaništvo RS Berlin /Artist in Residence /oktober 2016, Eva Nina Lampič & Urška Brodar /

Eva Nina Lampič & Urška Brodar: Potencialna predstava, 22. + 23. oktober / 20:00 / Ballhaus Ost, Berlin

Potencialna predstava prevprašuje bistvo sodobnega gledališča in vzpodbuja domišljijo ter zmožnost vizualizacije. Kljub rabi minimalnih sredstev, ali prav zaradi nje, ima predstava potencial, da postane spektakel, saj lahko z domišljijo vedno ustvarimo najboljši in najbolj razkošni scenografijo in atmosfero ter brez omejitev izkušamo in menjavamo lokacije in situacije. Zato Potencialna predstava vsakič znova oživi na svojstven način.
 
Potencialna predstava je delo v nastajanju, spremljate ga lahko na
potentialperformance.tumblr.com

Koncept: Eva Nina Lampič & Urška Brodar
Nastopajoči in soavtorji: Urška Brodar, Nejc Cijan Garlatti, Melissa Krodman*, Eva Nina Lampič
Video dokumentacija: Dani Modrej
Produkcija: Glej Theatre, Barbara Poček
Koprodukcija: Ballhaus Ost, Tina Pfurr

*Melissa Krodman je udeleženka programa Global Connections–ON the ROAD, ki ga financira fundacija Andrew W. Mellon in vodi Theatre Communications Group, Ameriška državna organizacija za profesionalno neprofitno gledališče.

Potencialna Predstava nastaja v sklopu programa Glej, Rezident.
Glej, rezident je program, ki ga je Gledališče Glej prvič uvedlo z letom 2013. Gre za produkcijski model, ki gledališkemu režiserju/avtorju omogoča dvoletno razvijanje projekta ali večih povezanih projektov v Gledališču Glej in ga vzpodbuja k iskanju mednarodnih povezav.

Program Glej, rezident kot oblika produkcije je odgovor Gledališča Glej na približevanje gledališč kapitalističnemu proizvodnemu modelu zmanjševanja stroškov, ki poudarja le učinkovitost končnega izdelka s kratkim procesom vaj. Glej s svojo rezidenco omogoča izbranemu avtorju ali skupini sproščeno in neobremenjeno gledališko ustvarjanje, ki vključuje eno leto namenjeno razvoju projekta in eno leto produkciji, kar predstavlja antipod hitrim produkcijskim modelom.

Rezidenčni program tako v Gledališče Glej vrača prevetren produkcijski model, s katerim se vrača v jedro eksperimentalnih praks, iz katerih je pred več kot štiridesetimi leti tudi vzniknil.


Foto: Dani Modrej 


Foto: Dani Modrej